Celem Famur Famak S.A. jest, przede wszystkim, wytwarzanie wyrobów oraz świadczenie usług o jakości spełniającej oczekiwania nabywców. Dążymy do utrzymania opinii partnera godnego zaufania, przy zapewnieniu pełnej zgodności z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi procesu projektowania i produkcji urządzeń, w oparciu o wytyczne uwzględnione w zintegrowanym systemie zarządzania jakością.

Posiadamy jasno sprecyzowane cele strategiczne. Celem ciągłego doskonalenia funkcjonowania oraz wzrostu efektywności i skuteczności organizacji przyjęto w przedsiębiorstwie procesowy model zarządzania, oparty na koncepcji wyrażonej w formie 8-miu zasad zarządzania jakością:

  • Klient w centrum uwagi:
    Dokładne poznanie aktualnych i przyszłych potrzeb klientów, spełnienie ich wymagań oraz dążenie do wykraczania poza oczekiwania klientów
     
  • Przywództwo:
    Kierownictwo zapewnia jedność misji i celów organizacji, kreuje środowisko pracy, w którym pracownicy mogą w pełni angażować się w osiągnięciu tych celów
     
  • Zaangażowanie pracowników:
    Pracownicy na wszystkich szczeblach organizacji stanowią  jej najcenniejszy kapitał, a ich pełne zaangażowanie umożliwia wykorzystanie ich zdolności dla sukcesów organizacji
     
  • Podejście procesowe:
    Najskuteczniejsze osiąganie zaplanowanych wyników jest możliwe poprzez zarządzanie poszczególnymi działaniami i związanymi z nimi zasobami i procesem
     
  • Systemowe podejście do zarządzania:
    Identyfikacja, zrozumienie i zarządzanie wzajemnie powiązanymi procesami w sposób systemowy, przyczynia się do skutecznego i efektywnego osiągania ustalonych celów
     
  • Ciągłe doskonalenie:
    Ciągłe doskonalenie wszystkich aspektów funkcjonowania organizacji jest stałym, niezmiennym celem przedsiębiorstwa
  • Proces decyzyjny oparty na faktach:
    Podstawą decyzji jest logiczna analiza danych i informacji
  • Wzajemnie korzystne związki z dostawcami:
    Współzależność organizacji i jej dostawców sprawia, że wzajemnie korzystna współpraca przyczynia się do tworzenia wartości dodanej przez obie strony.

Działania przedsiębiorstwa i ich powiązania przekształcone zostały w procesy i podprocesy. Celem poprawnego zdefiniowania i sprostania wymaganiom Klientów oraz stron zainteresowanych zarządzanie przedsiębiorstwem, jako całością, realizowane będzie poprzez zarządzanie n/w procesami kluczowymi:

  • Planowanie strategiczne
  • Zarządzanie finansami
  • Pozyskiwanie zamówień
  • Realizacja sprzedaży
  • Projektowanie i rozwój
  • Obsługa posprzedażna
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Zarządzanie wiedzą i informacją
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie infrastrukturą
  • Zarządzanie środowiskiem pracy.